2021-04-06

„Dzūkijos vandenų“ vartotojus operatyvi informacija pasieks trumposiomis žinutėmis arba elektroniniu paštu

Jau netrukus bendrovės „Dzūkijos vandenys“ teikiamų paslaugų vartotojai apie šalto geriamojo vandens tiekimo nutraukimus bus informuojami mobiliojo ryšio trumposiomis žinutėmis (SMS) arba elektroniniu paštu. Bendrovėje baigiama diegti pranešimų siuntimo sistema, kurios dėka klientai bus informuojami operatyviai ir tiksliai.

Šiandieninės informacinės technologijos suteikia galimybę vartotojus informuoti greitai ir nebrangiai. Bendrovėje naudojama geografinė informacinė sistema (GIS) ir GIS taikomasis sprendimas GeoDispečeris, kurį naudojant koordinuojamos avarijos ir planiniai darbai, yra susietas su vartotojų valdymo sistema. Tai leis reikiamą informaciją vartotojams perduoti operatyviai ir be papildomų pastangų jos paieškai, – tiesiog į mobiliuosius telefonus (atskirais atvejais – elektroniniu paštu)

Siekiant užtikrinti tikslingą šios paslaugos teikimą, reikiami klientų duomenys yra patikslinti ir atnaujinti. Vartotojams bus siunčiama tik jiems aktuali, su įmonės veikla susijusi informacija, jokių komercinių pasiūlymų.
Sistema yra pritaikyta reikiamą informaciją bendrovės duomenų bazėje išrinkti ir išsiųsti tik konkretiems vartotojams.
Pavyzdžiui, pranešant apie šalto vandens tiekimo nutraukimą avarijos atveju,
informacija gali būti išsiųsta tik daliai atitinkamų konkrečios gatvės gyventojų.
Bendrovė „Dzūkijos vandenys“ prašo vartotojų supratingumo, jeigu pradėjus siųsti informaciją, pasitaikytų netikslumų dėl vartotojų telefono numerio ar el. pašto adreso. Tokiu atveju, reikėtų skambinti tel. 8 700 55510, arba rašyti elektroniniu paštu dzukvand@vandenys.lt – duomenys bus tikslinami, siekiant išvengti nesusipratimų ateityje.
Kol kas „Dzūkijos vandenys“ neatsisakys ir popierinių pranešimų apie geriamojo vandens tiekimo nutraukimus. Informacija apie šalto vandens nutraukimus taip pat nuolat atnaujinama bendrovės interneto puslapyje www.vandenys.lt